Subject: IP7561 Veetsmani F1 rekonstrueerimine. Kadaja küla ja Rasina küla, Põlva vald, Põlva maakond
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Mar 2025 15:56:31 +0200

Lp Transpordiameti esindaja

Leonhard Weiss OÜ koostab Veetsmani alajaama F1 0,4 kV elektriliinide
rekonstrueerimise projekti Kadaja külas ja Rasina külas, Põlva vallas.

Projekti eesmärk on asendada amortiseerunud alajaam ja elektriliinid ning
nõnda parandada piirkonna elektrivarustuse töökindlust ja kvaliteeti.

Saadan Teile kooskõlastamiseks asendiplaani.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.